DIPLOMSKI STUDIJ RAZREDNE NASTAVE

  • Interesira vas rad u školi?
  • Želite naučiti postaviti životne temelje novim generacijama?
  • Privlači vas mogućnost rada  s učenicima, posebno nadarenima i onima kojima treba posvetiti posebnu pažnju?

Na pravom ste mjestu!

DOBRO DOŠLI …

Studij razredne nastave pri Sveučilištu Hercegovina temelji se na suvremenim, znanstveno utemeljenim pedagoškim spoznajama i preporučenim praksama djelovanja. Na ovom sveučilištu razredna nastava je organizirana kao jednopredmetni studij, kroz dva ciklusa studiranja: preddiplomski, diplomski studij i doktorski studij.

Diplomski studij razredne nastave organiziran je kroz četiri semestra ili dvije godine studija. Tijekom diplomskog studija student je dužan skupiti minimalno 120 ECTS bodova (što zajedno s prvim ciklusom studija nosi ukupno 300 ECTS bodova), a studij završava polaganjem diplomskog ispita. Ovaj ciklus studija razredne nastave studenta priprema za samostalnu profesionalnu pedagošku djelatnost ili za nastavak obrazovanja na trećem ciklusu studija (poslijediplomski ili doktorski studij).

Informacije o studijskom programu

Nositelj studija

Sveučilište Hercegovina, Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića

Adresa 1: Kraljice Mira 3A Bijakovići Međugorje

Adresa 2: Kneza M. Viševića Humskog, Mostar

Jezik na kojem se izvodi studijski program

Nastava na studijskom programu Razredna nastava izvodi se na hrvatskom (i srodnim južnoslavenskim jezicima) a dijelovi studija mogu se izvoditi i na engleskom jeziku.

Trajanje studija

Drugi ciklus studija traje dvije godine (četiri semestra) i nosi 120 ECTS bodova (zajedno s prvim ciklusom ukupno 300 ECTS bodova).

Uvjeti upisa

Uvjeti za upis na studij je završen prvi ciklus preddiplomskog studija ili završen fakultet u trogodišnjem ili četverogodišnjem trajanju odgovarajuće struke. Na studij se mogu upisati i kandidati drugih struka, ovisno o prethodno završenom fakultetu, ali moraju pokrenuti postupak akademskog priznavanja, na temelju kojega povjerenstvo za priznavanje može upisanom studentu, odrediti polaganje diferencijalnog/ih ispita, o čemu Dekan studentu izdaje odgovarajuće rješenje. Diferencijalni ispit/i, u načelu, obuhvaća sadržaje iz temeljnih kolegija koji se izučavaju u okviru prvog ciklusa izabranog studija. Nakon što položi diferencijalne ispite, student stječe pravo polagati ispite po nastavnom planu.

Cilj diplomskog studija razredne nastave je omogućiti studentima stjecanje širokog raspona znanja, specifičnih profesionalnih vještina i općih kompetencija koje se mogu demonstrirati u svim područjima pedagoške djelatnosti. Osim toga, cilj drugog ciklusa studija razredne nastave je osposobiti studente da samostalno teorijski mogu postaviti istraživački problem, te praktično pokazati istraživačke sposobnosti te:

  • Osposobiti studente kako bi po završetku studija mogu uspješno ostvarivati odgojno-obrazovni rad primjenjujući suvremena znanja, sposobnosti i vještine iz područja odgojno- obrazovnog rada;
  • Osposobiti studente za samostalno cjeloživotno učenje i usavršavanje u skladu s novim dostignućima u području odgojno-obrazovnog rada.
  • Sustavno razvijati kompetencije za stručnu osposobljenost, pedagoško-psihološku i didaktičko-metodičku osposobljenost, organizacijsku osposobljenost i komunikacijsko-refleksivnu osposobljenost
  • U radu s djecom s posebnim potrebama u dobroj mjeri je osposobljen za rad na prevenciji, detekciji, dijagnosticiranju i tretmanu osoba s posebnim potrebama te u rehabilitaciji i
  • Osposobljenost za primjenu suvremene ICT tehnologije.
  • Kroz sadržaje iz metodologije i statistike osposobljen je za samostalno istraživanje različitih problema nastavne i pedagoške prakse, za sudjelovanje u akcijskim istraživanjima i za pomoć u istraživanjima koji se provode u okviru njegove struke
  • Kroz implementaciju profesionalne pedagoške prakse
  • Kroz razumijevanje etičkih principa istraživanja i rada pedagoga.

Na diplomskome studiju stječu se znanja koja mogu biti nediferencirana u području razredne nastave ili kroz izborne predmete više praktički usmjerene u specifična područja. Uz obvezne predmete koji obuhvaćaju osnovna područja razredne nastave, studenti mogu izabrati različite izborne predmete i time kreirati individualizirani kurikulum.

Uvjet za pristupanje obrani diplomskog ispita su položeni svi ispiti s diplomskog studija razredne nastave.

Mogućnosti zapošljavanja po završetku studija

Stečena znanja i okončanje diplomskog studija razredne nastave omogućuju zapošljavanje u različitim sferama ljudskog djelovanja:

Zbog znanstveno i stručno utemeljenog nastavnog plana i programa, studenti razredne nastave pored osnovnoškolskog sustema, svoje zaposlenje mogu pronaći u obrazovnim institucijama, pedagoškim zavodima, vrtićima, ustanovama koje tretiraju razvoj djece, kao i u drugim ustanovama u kojima su potrebne kompetencije iz oblasti odgoja i obrazovanja.

Usporedivost studijskog programa sa srodnim programima na VŠU u Bosni i Hercegovini i zemljama EU

Sveučilište Hercegovina, Fakultet društvenih znanosti Milenka Brkića, u skladu sa zahtjevima Bolonjske deklaracije, otvoren je za realizaciju ideje otvorenosti studija i studentske  pokretljivosti unutar Bosne i Hercegovine i u širem obrazovnom prostoru. Nastavni plan i program usuglašen je  s planovima i programima odgovarajućih europskih sveučilišta usklađenih s načelima Bolonjske deklaracije. Zbog suvremenoga pristupa planu i programu, oblicima nastave i znanstveno-istraživačkoj orijentaciji na studijskom programu Razredne nastave osigurava se kvaliteta i istovrsnost studija  te je ovaj studijski program usporedivost sa sličnim programima u okruženju.

Studijski program Razredne nastave je usmjeren na studenta, koji integrira temeljne znanosti, izvrsno obrazovanje, stručne standarde i etička načela te priprema studente za sve izazove što ih postavlja suvremena znanost. Među načinima za realizaciju ove ideje svakako posebno mjesto pripada zahtjevu da se studijska organizacija uskladi s preporukama Bolonjske deklaracije. Sve navedeno pravno je regulirano nizom bilateralnih ugovora u suradnji s domaćim i inozemnim institucijama.

Akademska titula i stručni naziv koji se stječe završetkom studija

Akademska titula i stručni naziv koji se stječe završetkom studijskog programa

Diplomski studij razredne nastave organiziran je kao jednopredmetni studij. Završetkom diplomskog studija razredne nastave stječe se akademski naziv: magistar/magistra (mag.) razredne nastave s naznakom smjera.

Kontakti

SVEUČILIŠTE HERCEGOVINA

tel: +387 (36) 650 – 355

e-mail: info@hercegovina.edu.ba

FAKULTET DRUŠTVENIH ZNANOSTI DR. MILENKA BRKIĆA

tel: + 387 (36) 651 – 828 (Bijakovići)

tel: + 387 (36) 841 – 007 (Mostar)

e-mail: fdzmb@hercegovina.edu.ba

BROJ BANKOVNOG RAČUNA (UniCredit banka) 
Za uplate u BiH
3381202253753787(uplate u KM)
 
Za uplate iz inozemstva:

IBAN: BA393381204853754106 (uplate u KN ili EUR)

SWIFT: UNCRBA22

FAKULTET MEĐUNARODNIH ODNOSA I DIPLOMACIJE

tel: + 387 (36) 841 – 007

e-mail: fmod@hercegovina.edu.ba

Broj bankovnog računa: 5550000016281468 (Nova banka)

Vijesti sa studija i nastave:

Obavijest o neradnom danu

Obavijest o neradnom danu

Povodom Dana državnosti Bosne i Hercegovine, četvrtak 25.11.2021. godine je neradni dan na Sveučilištu Hercegovina.
Online panel diskusija: Muškarci protiv rodno zasnovanog nasilja

Online panel diskusija: Muškarci protiv rodno zasnovanog nasilja

TPO fondacija će, u okviru projekta UNIGEM, u četvrtak 25.11.2021 u 16:00 sati organizirati online panel diskusiju na temu “MUŠKARCI PROTIV RODNO ZASNOVANOG NASILJA”.  Link: https://us06web.zoom.us/j/84194927162?pwd=dHBHbGg2TkQzdGJWVDVZcGVEem5ZUT09
Okrugli stol „Reforma visokog obrazovanja – utjecaj na priznavanje i mobilnost“

Okrugli stol „Reforma visokog obrazovanja – utjecaj na priznavanje i mobilnost“

Okrugli stol na temu Reforma visokog obrazovanja – utjecaj na priznavanje i mobilnost, u organizaciji Centra za informiranje i priznavanje dokumenata iz područja visokog obrazovanja (CIP) održat će se 24.11.2021. u hotelu Mepas. Prezentaciju na temu “Na pola puta – jesu li reforme prioriteta omogućile kvalitetnije priznavanje i mobilnost?” održat će mr. sc. Marko-Antonio Brkić, Sveučilište “Hercegovina” Dnevni red preuzmite OVDJE

Reklama:

Imate Pitanja ?

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.