PREDDIPLOMSKI STUDIJ RAZREDNE NASTAVE

  • Interesira vas rad u školi?
  • Želite naučiti postaviti životne temelje novim generacijama?
  • Privlači vas mogućnost rada  s učenicima, posebno nadarenima i onima kojima treba posvetiti posebnu pažnju?

Na pravom ste mjestu!

DOBRO DOŠLI …

Studij razredne nastave pri Sveučilištu Hercegovina temelji se na suvremenim, znanstveno utemeljenim pedagoškim spoznajama i preporučenim praksama djelovanja. Na ovom sveučilištu studijski program razredne nastave organiziran je kao jednopredmetni studij, kroz dva ciklusa studiranja: preddiplomski i diplomski studij.

Informacije o studijskom programu

Nositelj studija

Sveučilište Hercegovina, Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića

Jezik na kojem se izvodi studijski program

Nastava na studijskom programu Razredne nastave izvodi se na hrvatskom (i srodnim južnoslavenskim jezicima) a dijelovi studija mogu se izvoditi i na engleskom jeziku

Trajanje studija

Prvi ciklus studija traje tri godine (šest semestara) i nosi 180 ECTS bodova.

Uvjeti upisa

Uvjet za upis na studij prvog ciklusa je završena četverogodišnja srednja škola.

Ako je srednja škola završena izvan BiH potrebno je uvjerenje o priznavanju (nostrifikaciji).

Preddiplomski studij

Preddiplomski studij traje tri godine (šest semestara) i završava polaganjem završnog ispita (obranom završnog rada). Osnovni cilj ovog studijskog programa je osposobiti studente da po završetku trogodišnjeg studija mogu uspješno realizirati odgojno-obrazovni rad u školskom okruženju primjenjujući suvremena znanja, sposobnosti ii vještine iz područja odgojno-obrazovnog rada kroz:

– Usvajanje osnovnih didaktičkih znanja (razvijanje elementarne didaktikčke sposobnosti za razumijevanje suštine cilja i zadataka nastave i obrazovanja).

– Osposobljavanje za kurikularno oblikovanje sadržaja, ishoda obrazovanja, za adekvatniji izbor i stvaralačku upotrebu nastavnih metoda, oblika, didaktičkih medija, strategija u procesu planiranja, realizacije i evaluacije nastavnog procesa.

– Kroz usvojena znanja (deklarativna i proceduralna) i sposobnosti za primjenu didaktičkih zakonitosti, principa i pravila u nastavi školskih predmeta i integrativnih tema.

– Kroz razvijanje  kompetencija za stručnu, pedagoško-metodičku i organizacijsku osposobljenost.

– Kroz razvoj sposobnosti za samostalno planiranje i konstruiranje poticajnog okruženja za rad u području  odgoja i obrazovanja.

Ključne kompetencije koje student stječe nakon završetka preddiplomskog studija su:

  • razviti kompetencije za stručnu osposobljenost, pedagoško-psihološku i didaktičko-metodičku osposobljenost na razini koliko studiranje na prvom stupnju visokog obrazovanja omogućava.
  • osposobljenost za uočavanja i istraživanja aktualnihh problema na području školskog odgoja i nastave u području primarne edukacije,
  • metodološka osposobljenosti istraživanja problema i fenomena u području odgoja i obrazovanja
  • odabrati i primijeniti aktivnosti za zadovoljavanje odgojno-obrazovnih potreba djece kroz ostvarivanje posebnih i alternativnih programa uvažavajući pedagoška i metodička dostignuća.
  • osposobljenost za kritički i stvaralački pristup nastavnoj praksi i kompetentno rješavanje problema iz nastavne domene
  • analizirati i procjenjivati vlastiti odgojno obrazovni rad i kontinuirano unapređivati svoje kompetencije kroz cjeloživotno učenje kako bi osigurao kvalitet u svom zvanju.
  • poseban naglasak i posebna pozornost stavljena je na osposobljavanje prvostupnika za rad u multikulturalno mješovitim skupinama i za rad s djecom s posebnim potrebama.
  • u radu s djecom s posebnim potrebama u dovoljnoj mjeri je osposobljen za rad na prevenciji, detekciji, dijagnosticiranju i tretmanu osoba s posebnim potrebama.
  • poznavati zakonske akte kojima se regulira područje odgoja i obrazovanja.

Uvjet za pristupanje obrani završnog ispita su položeni svi ispiti s preddiplomskog studija razredne nastave.

Mogućnosti zapošljavanja po završetku studija

Stečena znanja i okončanje preddiplomskog studija razredne nastave omogućuju zapošljavanje ili nastavak studija u različitim sferama ljudskog djelovanja:

– Studenti koji su okončali prvi ciklus studijskog programa Razredne nastave imaju mogućnost nastavka studija na drugom ciklusu ili zasnivanja radnog odnosa u privatnim i javnim odgojno-obrazovnim ustanovama.

– Student je osposobljen za razumijevanje pedagoške i didaktičke teorije i njene primjene u nastavnom i uopće pedagoškom procesu- osposobljen je za snalaženje u području nastave i učenja, te pedagoškog rada u cjelini (vještina poučavanja i praćenja rada učenika,izrada i  priprema za izvođenje praktičnog nastavnog rada u nižim razredima osnovne škole).

– Tehnikama i procedurama rješavanja brojnih pitanja nastavne i uopće odgojne prakse u radu s učenicima nižih razreda osnovne škole (posjeduje vještine upravljanja  atmosferom i klimom u razredu, motiviranje učenika i njihovo aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu.

– Zbog znanstveno i stručno utemeljenog nastavnog plana i programa, studenti razredne nastave pored osnovnoškolskog sustava, svoje zaposlenje mogu pronaći u obrazovnim institucijama, pedagoškim zavodima, vrtićima, ustanovama koje tretiraju razvoj djece, kao i u drugim ustanovama u kojima su potrebne kompetencije iz oblasti odgoja i obrazovanja.

Usporedivost studijskog programa sa srodnim programima na VŠU u Bosni i Hercegovini i zemljama EU

Studij Razredne nastave na Sveučilištu Hercegovina usklađen je sa strukturom studija preporučenom Bolonjskom deklaracijom te srodnim akreditiranim programima istog programa u BiH i okruženju. Nastavni plan i program usuglašen je s planovima i programima odgovarajućih europskih sveučilišta usklađenih s načelima Bolonjske deklaracije. Zbog suvremenoga pristupa planu i programu, oblicima nastave i znanstveno-istraživačkoj orijentaciji na studijskom programu Razredne nastave osigurava se kvaliteta i istovrsnost studija  te je ovaj studijski program studijski program usporedivi su sa studijskim programima kako u BiH (Pedagoški fakultet, Sarajevo), tako i u regiji (Učiteljski fakultet, Zagreb i Učiteljski fakultet Beograd) prema nastavnim predmetima i sadržajima koji se u njima nalaze.

Studijski program Razredne nastave je usmjeren na studenta, koji integrira temeljne znanosti, izvrsno obrazovanje, stručne standarde i etička načela te priprema studente za sve izazove što ih postavlja suvremena znanost.

Akademska titula i stručni naziv koji se stječe završetkom studija

Po završetku preddiplomskog studijskog programa razredne nastave, stječe se zvanje sveučilišnog prvostupnika/-ce (bacc.) i stručni naziv prvostupnik/-ca (baccalaureus/baccalaurea) odgojnih znanosti, s naznakom smjera (smjer razredna nastava, razredna nastava s defektologijom ili razredna nastava s informatikom).

Kontakti

SVEUČILIŠTE HERCEGOVINA

tel: +387 (36) 650 – 355

e-mail: info@hercegovina.edu.ba

FAKULTET DRUŠTVENIH ZNANOSTI DR. MILENKA BRKIĆA

tel: + 387 (36) 651 – 828 (Bijakovići)

tel: + 387 (36) 841 – 007 (Mostar)

e-mail: fdzmb@hercegovina.edu.ba

BROJ BANKOVNOG RAČUNA (UniCredit banka) 
Za uplate u BiH
3381202253753787(uplate u KM)
 
Za uplate iz inozemstva:

IBAN: BA393381204853754106 (uplate u KN ili EUR)

SWIFT: UNCRBA22

FAKULTET MEĐUNARODNIH ODNOSA I DIPLOMACIJE

tel: + 387 (36) 841 – 007

e-mail: fmod@hercegovina.edu.ba

Broj bankovnog računa: 5550000016281468 (Nova banka)

Vijesti sa studija i nastave:

Obavijest o neradnom danu

Obavijest o neradnom danu

Povodom Dana državnosti Bosne i Hercegovine, četvrtak 25.11.2021. godine je neradni dan na Sveučilištu Hercegovina.
Online panel diskusija: Muškarci protiv rodno zasnovanog nasilja

Online panel diskusija: Muškarci protiv rodno zasnovanog nasilja

TPO fondacija će, u okviru projekta UNIGEM, u četvrtak 25.11.2021 u 16:00 sati organizirati online panel diskusiju na temu “MUŠKARCI PROTIV RODNO ZASNOVANOG NASILJA”.  Link: https://us06web.zoom.us/j/84194927162?pwd=dHBHbGg2TkQzdGJWVDVZcGVEem5ZUT09
Okrugli stol „Reforma visokog obrazovanja – utjecaj na priznavanje i mobilnost“

Okrugli stol „Reforma visokog obrazovanja – utjecaj na priznavanje i mobilnost“

Okrugli stol na temu Reforma visokog obrazovanja – utjecaj na priznavanje i mobilnost, u organizaciji Centra za informiranje i priznavanje dokumenata iz područja visokog obrazovanja (CIP) održat će se 24.11.2021. u hotelu Mepas. Prezentaciju na temu “Na pola puta – jesu li reforme prioriteta omogućile kvalitetnije priznavanje i mobilnost?” održat će mr. sc. Marko-Antonio Brkić, Sveučilište “Hercegovina” Dnevni red preuzmite OVDJE

Reklama:

Imate Pitanja ?

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.