PARTNERSKE USTANOVE I ASOCIJACIJE

Sveučilište Hercegovina je članica i jedan od osnivača Asocijacije rektora privatnih sveučilišta sa sjedištem u Vitezu. Asocijacija rektora privatnih sveučilišta je upisana u registar udruženja kod Ministrarsva pravde Bosne i Hercegovine, 20. rujna 2017. godine. Asocijacija ima za cilj promovirati rad privatnih sveučilišta, vrijednosti Bolonjskog procesa, razvoj znanosti i istraživanja kao i unapređenje visokog obrazovanja i očuvanje najviših profesionalnih standarda i akademskih vijednosti.

Sveučilište Hercegovina ostvaruje suradnju s više stranih i domaćih institucija u okviru sporazuma o
suradnji.

Sveučilište ima potpisane sljedeće sporazume:

  • Međuinstitucijski sporazum s Ludwigshafen University of Bussines and Society u Ludwigshafenu u Njemačkoj
  • Međuinstitucijski sporazum s Veleučilištem „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru u Republici Hrvatskoj.
  • Sporazum o suradnji s Veleučilištem u Šibeniku u Republici Hrvatskoj
  • Sporazum o suradnji s Veleučilištem u Slavonskom Brodu u Republici Hrvatskoj
  • Sporazum o suradnji s HEC Fakultetom za internacionalni menadžment u Turizmu i
    hotelijerstvu, Crna Gora
  • Sporazum o suradnji s STEKOM Unversity u Indoneziji
  • Sporazum s agencijom Belko International

Suradnja sa sveučilištima, institucijama i udrugama od velike je važnosti za ostvarenje ciljeva Sveučilišta Hercegovina. Na taj način se stvaraju uvjeti za sudjelovanje u raznim istraživačkim programima, programima razmjene studenata, nastavnog i nenastavnog osoblja kao znanstvenika sa Sveučilišta Hercegovina.

Vijesti sa studija i nastave:

Edukacija: Specifičnosti u radu sa slijepom i slabovidnom djecom

Edukacija: Specifičnosti u radu sa slijepom i slabovidnom djecom

Edukacija će sadržavati osnove u radu i rehabilitaciji sa slijepim I slabovidnim učenicima uz primjenu simulacijskih radionica. Oblasti koje će biti obrađene su:- pristup slijepim osobama,- značaj senzorne integracije,- Brailleeovo pismo,- uvećani tisak,- procjena vizualne sposobnosti učenika,- orijentacija i kretanje (tehnike vodećeg vodiča). Edukacija će se održati 28. svibnja 2022.god. s početkom u 10h ( 10-12h), u prostorijama Sveučilišta Hercegovina na adresi K. Mihajla Viševića Humskog bb, Mostar.Edukaciju će voditi Azur Kuduzović, dipl. def. tiflolog angažiran u Centru za slijepu i slabovidnu djecu i omladinu u Sarajevu. Obavezna prijava na e-mail: cieri@hercegovina.edu.ba najkasnije do 26. svibnja 2022.godine. Kotizacija za sudjelovanje iznosi 25km (uključena potvrda o sudjelovanju).
Online radionica: Asertivnost - Zašto govorimo da iako mislimo ne

Online radionica: Asertivnost - Zašto govorimo da iako mislimo ne

Asertivnost je vještina koja se spominje u svakodnevnom razgovoru, međutim vrlo često asertivno ponašanje izostaje u svakodnevnim situacijama. Što je to asertivnost i kako se razvija? Zašto je mnogima od nas teško ponašati se asertivno? Koja je razlika između asertivnog, pasivnog i agresivnog stila komunikacije? Kako se na asertivan način nositi s kritikama i razočarenjima? Kako reći ne i ne osjećati se krivim? Cilj radionice je kroz interaktivne vježbe i primjere odgovoriti na pitanja vezana uz asertivnost i pružiti smjernice za razvoj asertivnog ponašanja. Radionica će se održati u srijedu, 25.svibnja 2022.godine s početkom u 18h, u trajanju do dva sata preko Google meet-a.Radionicu će voditi Andrea Šetka psiholog, kognitivno bihevioralni terapeut u edukaciji, angažirana u privatnoj poliklinici Eurofarm I doktorandica…
Radionica: „Izazovi adolescencije“

Radionica: „Izazovi adolescencije“

Adolescencija je jedan od najzahtjevnijih perioda u životu čovjeka. Zahtjevnost adolescencije ogleda se u nizu pitanja na koje adolescenti trebaju dobiti odgovore, tko sam, što želim u životu, pitanja seksualnosti, religijske pripadnosti, pitanje tko su autoriteti itd. Ovaj period osim za adolescente je vrlo zahtjevan za roditelje, profesore, odgajatelje. U ovoj radionici sudionicima će se ponuditi teorijske informacije adolescencije, psihološke  potrebe adolescenata, mogući efikasniji odgojni postupci koji bi rezultirali boljim odnosima sa roditeljima i profesorima. Posebno ćemo se osvrnuti na primjere iz prakse. Tijekom radionice sudionici će biti upoznati sa: –          Psihološkim karakteristikama adolescentskog razvojnog perioda –          Psihološkim potrebama odraslih i adolescenata te važnosti njihovog prepoznavanja i razumijevanja za  kvalitetniji odnos –          Osnovnim razlozima za nerazumijevanje roditelja/profesora i adolescenata –          Karakteristikama kvalitetnog odnosa roditelj/profesor…

Reklama:

Imate Pitanja ?

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.