MEĐUNARODNI PROJEKTI

Sveučilište Hercegovina od 2016. godine sudjeluje u projektu Teacher, unutar programa Erasmus+, Ključna mjera 2.Osnovni cilj ovog projekta je doprinjeti poboljšanju kvalitet obrazovanja odgajatelja u Bosni i Hercegovini.

Projekt Teacher ima sljedeće posebne ciljeve:

  • Inovaciju studijskog programa predškolskog odgoja koji se temelji na kompetencijama nastavnika,
  • provođenje postupka akreditacije studijskog programa preškolskog odgoja,
  • modernizaciju metododa podučavanja kroz trening nastavnika,
  • poboljšanje transverzalnih nastavnika i
  • modernizacija tehničke i didktičke opreme za bolje podučavanje studenata.

Teacher je nacionalni projekt finaciran sredstvima Europske Unije u kojem sudjeluje šest svučilišta iz Bosne i Hercegovine, od kojih su tri privatna i tri javna sveučilišta i četiri sveučilišta iz Europske Unije.

Vijesti sa studija i nastave:

Edukacija: Specifičnosti u radu sa slijepom i slabovidnom djecom

Edukacija: Specifičnosti u radu sa slijepom i slabovidnom djecom

Edukacija će sadržavati osnove u radu i rehabilitaciji sa slijepim I slabovidnim učenicima uz primjenu simulacijskih radionica. Oblasti koje će biti obrađene su:- pristup slijepim osobama,- značaj senzorne integracije,- Brailleeovo pismo,- uvećani tisak,- procjena vizualne sposobnosti učenika,- orijentacija i kretanje (tehnike vodećeg vodiča). Edukacija će se održati 28. svibnja 2022.god. s početkom u 10h ( 10-12h), u prostorijama Sveučilišta Hercegovina na adresi K. Mihajla Viševića Humskog bb, Mostar.Edukaciju će voditi Azur Kuduzović, dipl. def. tiflolog angažiran u Centru za slijepu i slabovidnu djecu i omladinu u Sarajevu. Obavezna prijava na e-mail: cieri@hercegovina.edu.ba najkasnije do 26. svibnja 2022.godine. Kotizacija za sudjelovanje iznosi 25km (uključena potvrda o sudjelovanju).
Online radionica: Asertivnost - Zašto govorimo da iako mislimo ne

Online radionica: Asertivnost - Zašto govorimo da iako mislimo ne

Asertivnost je vještina koja se spominje u svakodnevnom razgovoru, međutim vrlo često asertivno ponašanje izostaje u svakodnevnim situacijama. Što je to asertivnost i kako se razvija? Zašto je mnogima od nas teško ponašati se asertivno? Koja je razlika između asertivnog, pasivnog i agresivnog stila komunikacije? Kako se na asertivan način nositi s kritikama i razočarenjima? Kako reći ne i ne osjećati se krivim? Cilj radionice je kroz interaktivne vježbe i primjere odgovoriti na pitanja vezana uz asertivnost i pružiti smjernice za razvoj asertivnog ponašanja. Radionica će se održati u srijedu, 25.svibnja 2022.godine s početkom u 18h, u trajanju do dva sata preko Google meet-a.Radionicu će voditi Andrea Šetka psiholog, kognitivno bihevioralni terapeut u edukaciji, angažirana u privatnoj poliklinici Eurofarm I doktorandica…
Radionica: „Izazovi adolescencije“

Radionica: „Izazovi adolescencije“

Adolescencija je jedan od najzahtjevnijih perioda u životu čovjeka. Zahtjevnost adolescencije ogleda se u nizu pitanja na koje adolescenti trebaju dobiti odgovore, tko sam, što želim u životu, pitanja seksualnosti, religijske pripadnosti, pitanje tko su autoriteti itd. Ovaj period osim za adolescente je vrlo zahtjevan za roditelje, profesore, odgajatelje. U ovoj radionici sudionicima će se ponuditi teorijske informacije adolescencije, psihološke  potrebe adolescenata, mogući efikasniji odgojni postupci koji bi rezultirali boljim odnosima sa roditeljima i profesorima. Posebno ćemo se osvrnuti na primjere iz prakse. Tijekom radionice sudionici će biti upoznati sa: –          Psihološkim karakteristikama adolescentskog razvojnog perioda –          Psihološkim potrebama odraslih i adolescenata te važnosti njihovog prepoznavanja i razumijevanja za  kvalitetniji odnos –          Osnovnim razlozima za nerazumijevanje roditelja/profesora i adolescenata –          Karakteristikama kvalitetnog odnosa roditelj/profesor…

Reklama:

Imate Pitanja ?

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.